|
Η ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ |

Η τετράλεπτη διαφημιστική παραγωγή, του αρώματος Channel No 5, που σκηνοθέτησε ο Μπαζ Λούρμαν (Αυστραλία) κόστισε 33 εκατομμύρια δολάρια. Το διαφημιστικό έκανε το ντεμπούτο στις οθόνες των κινηματογράφων στις ΗΠΑ, την 1η Νοεμβρίου 2004 και στην αμερικάνικη τηλεόραση, στις 11 Νοεμβρίου 2004. Στο διαφημιστικό σποτ πρωταγωνιστούσε η Νικόλ Κίτμαν (Αυστραλία), υποδυόμενη μια ηθοποιό, στιλ Μέρλιν Μονρό, που κυνηγούν οι παπαράτσι. Η Κίτμαν κέρδισε 3,71 εκατομύρια δολάρια για την παρουσία της, το μεγαλύτερο ποσό που έχει ληφθεί ποτέ από μία ηθοποιό για τηλεοπτικό διαφημιστικό σπότ, ποσό που αντιστοιχεί σε 928.800 δολάρια/λεπτό
|